Tågstation & stamkunder

Kom precis hem från tågstation, vi har varit och hämtat hem Katta från tåget.
Ska snart gå och göra middag. Idag blir det våfflor, nam nam :P

Dagens insikt: (stamkunder)
Vi måste ha handlat förjävligt mycket mer än vi trodde på Konsum då
chefen där tydligen vet vad Mats heter. Personalen på Preem vet också 
vad både jag och killen heter i både för och efternamn, fast det beror nog
på att vi brukar vara där och hämta paket allt som oftast.

Och för ett par år sedan brukade vi beställa hem pizza från samma ställe
under flera månaders tid, det slutade med att biträdet som svarade
kunde både namn, adress och vad vi brukar beställa. 

Det lät ungefär så här:
Mats: Hejsan
Biträdet: Hej, visst är det (efternamn) från (adress)
Mats: Ja visst.
Biträdet: Ska det vara det vanliga?
Mats: Ehh jo just det.
Biträdet: Då tar det 10 minuter en kvart.

Då om någonsin gick det upp ett ljus för en att man kanske äter pizza lite väl ofta!

Har ni varit stamkunder någonstans?

Kommentarer
Postat av: Ninaa

jodå trött som ett as,måste upp 5 i morgon.. =/ kul eller inte.. SUCK Nåå hon är duktig hon är ju som jag.. :p haha



asså va lyckat och vara stamkund överallt.. ni får inte rabatt på pizzan då? :p

2009-02-15 @ 18:42:51
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/
Postat av: Ninaa

haha bra de då..



nåå ska ju skiva in mig 7 så måste ta buss helvetet som går 6 härifån och sen till sunderbyn,snacka om grinig jag kommer vara på dom.. hatar och stiga upp så tidigt..

2009-02-15 @ 19:40:56
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0