Den rätte för Rosing.

Igår var det premiär av "Den rätte för Rosing", vet inte riktigt varför jag började se det
men det var faktiskt rätt så roligt. Säga vad man vill om fröken Rosing, men envis måste
hon då absolut vara för så fort man tror att hon "svalnat" så krälar hon sig in igen.
Vad är det egentligen hon är känd för? Big brother 2003?  sin korta karriär inom politiken?
hennes sommar som sångerska? Bitch Tour?  dom otaliga antal tidningsartiklar
om allt ifrån mångmiljonkontrakt med porrfilmsjättar till ja gud vet vad?  hennes utvik?
hennes medverkan i sanningens ögonblick? hennes bloggande?
Eller är det helt enkelt så att hon "får hållas" känd eftersom att hon är hackkycklingen
som alla älskar att hata? Och då till den viktigaste frågan av dom alla, varför bryr jag mig ens?
Svaret är enkelt, jag måste ha blivit mediaskadad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0