Dead like me - the movie.

Usch vad det är jobbigt att vara förkyld!
Vaknade 02:55 av att jag var så täpp i näsan att jag knappt fick någon luft.
Förkyldningar är tuffa tider för en "andas genom näsan person".
Innan vi gick och la oss såg vi på dead like me - the movie.
Hon som spelade Daisy Adair var utbytt, likaså cafét var utbytt till en snobbig restaurang
och värst av allt var ju att Rube inte var med i filmen över huvudtaget.
Filmen var precis som tv-serien i övrigt, bortsett från att det verkar råda total anarki bland
"liemännen" och den ena efter den andra av Rubes gamla regler bryter dom mot.
Nu är det bara att hålla tummarna på att filmen säljer bra så det blir en säsong 3 av serien.



Nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova ett par timmar till innan det är dags att gå upp.
Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: pelle

Shit, jag måste fixa den där serien (och filmen!?) snart!

2009-02-16 @ 20:09:54
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0