Albert & Herbert

Igårkväll började jag beta igenom Albert & Herbert serien igen.
Har alltid tyckt om den serien. När jag var liten hade vi serien på VHS
och jag såg den jämnt, ja hela tiden faktiskt. Mats trodde typ att jag hade
någon slags sjuk, vrickad läggning eller något när han upptäckte att jag
inte bara såg på filmerna första gången han sov över, utan andra, tredje, fjärde o.s.v.
Sen kom serien ut på dvd och jag köpte den först av alla och sen kom det ut en större
box som innehöll ännu fler avsnitt, bonusmaterial och julkalendern.
MEN den köpte Mats åt mig så nu kan han knappast neka mig att se den,
drar man in "ondskan i huset" så får man leva med den också ;P

♥   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0