pyntat och (nästan) klart.

Nu är årets julkamofluering utav lägenheten nästan färdig.
Är i princip bara en så liten struntsak som julgranen kvar :)
Till middag åt vi ju självklart risgrynsgröt, inte var det
sådan där färdigkokad äckelgröt heller som säljs på "korvar"
utan riktig tomtegröt. Gott som sjutton var det då.

Den lysande julbyn är helt klart min favorit julpryl!


Med vanlig belysning.


Med fiberoptiskt färgskiftande belysning.


Den svart / vita keramiktomten med ett grötdoftande ljus är också en av mina favoriter.



Nu ska jag gå och se ett avsnitt utav julkalendern "En riktig jul" innan det är dags att
gå ut med Diesel på kvällsrundan.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jätte mysigt!! Sådan stad vill jag också ha!



Ja det är han. :) Det känns som att klappa din egna hud. Ingen skillnad. :)

2009-12-03 @ 22:01:12
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: pelle

Är den där julkalendern bra. jag missade den. kan ha varit för att jag... arton när den gick. eller var det förra året rent ut av? ;D

2009-12-03 @ 23:00:19
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0