23 December.

Idag är det dan före dan me stort d.
Jag och Mats ska alldeles strax börja bege oss mot kvantum
för att inhandla lite julmust och liknande innan vi åker till Sandra
och har uppesittarkväll framför bingo-lotto tillsammans med hon och Rönken.
Ska bli trevligt som fan.

Och bäst av allt, snön som kom i början på månaden har legat kvar!
Var kanske inte så mycket där ett tag men sen kom allt på en gång.
Snöar rätt så mycket ute nu också så som det ser ut nu så borde det bli en vit jul
även i år, tror för övrigt inte att jag någonsin har upplevt en jul utan snö överhuvudtaget
,som värst har det väl varit att snön inte kommit förens med snöstormen natten
innan julafton. Nej, nu måste jag rusa. Vem vet, kanske är miljonär när jag kommer 
hem sen i natt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0