Kalix & Lövskär.

Igår bar det av till Kalix för att grilla och fiska.
Vi hann inte vara där många minuter innan himlen mörknade och
första åskknallen hördes till följd av blåst och spöregn.
Tur nog drog det förbi fort.


Jag fick en fisk minsann :)



När vi kom tillbaka till Luleå åkte jag bara hem och bytte om
innan vi åkte till Sandra i Lövskär och fikade på hennes altan och
snackade, Sandra och Mats drack lakritsshots och jag drack coca-cola.
När myggen började bli outhärdliga gick vi in och satte oss framför
teven och sappade runt tills vi slutligen fastnade framför Hairspray.
Grymt bra film även fast jag sett den hundra gånger :) 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Grattis till storfångsten! :)



Tyvärr, så var det inte rätt gissat...

2009-08-03 @ 00:54:05
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: pelle

du skulle ha tagit dig en lakritsshot du med ;D

2009-08-04 @ 15:42:57
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0