Fredag - Lördag.

I fredags var jag och Mats en sväng på stan. Köpte oss två dvd-boxar och en bok.


På Hemmakväll köpte vi Stargate SG-1 säsong 1, 249 spänn och
då fick vi en stor cola och chipspåse med på köpet och på Åhlens
hittade vi Californication säsong 2 :)


Boken vi köpte var Ron Jeremy - Hårdaste mannen i showbiz.
____________________________________________________________

På kvällen åkte vi in till Råneå och såg på en hyrfilm hos Robbz.
Filmen vi såg var The Unborn som för övrigt var en av det sämsta
filmer jag någonsin sett!



____________________________________________________________

Igår åkte jag, Mats och Jonte till Kalix.
Campingen var fullsmockad för det var fotbollscup i stan.
På eftermiddagen grillade vi efter det att vi hämtat upp mormor.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Då ska jag inte titta på den filmen då. Jag tvivlade förut, men nu vet jag. :P



Bra att du är frisk!

2009-08-16 @ 18:38:52
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, Sunes jul är riktigt roligt =)

2009-08-16 @ 19:57:54
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Lina

Om du är intresserad så har jag säsong 2-3 av Stargate SG-1 till salu. De är osedda och i toppen skick.

Har även hela megaboxen med säsong 1-10 + filmerna till salu. Dock ingen svensk text på alla säsonger i den boxen.

2010-04-24 @ 19:23:09
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0