Stan, stegrekord, ny mobil, nya filmer.

Kom nyss hem, har varit borta sen klockan 12. Först var vi förbi dressman
och jag hjälpte Mats att välja ut 2 nya byxor.  Efter det gick vi till hemmakväll,
Mats var jättegullig och köpte alla 4 Harry Potter filmerna till mig eftersom att jag
missade mer än halva filmen igår. Köpte också Peter pan 1 & 2.



Sen strosade vi runt och tog bilder och gick förbi 25:ans katt & hund och köpte
ett nytt halsband till Diesel medans vi väntade på att Sandra skulle komma ut.
När vi mött upp hon så gick vi ännu mer och vart nedskvättade av en bussjävel.
Surt, dyngsurt!

Efter en strax över timmen lång promenad gick vi och satte och på en bänk
och pratade och hade kul tills dess att vi började gå hemåt igen.
På hemvägen gick vi förbi Max och åt innan vi tog bussen till onoff och expert.
Är nu en stycken Samsung F480 Touchwiz rikare, för att inte glömma
2 and a half men säsong 4. Sen gick vi på Ica Maxi och handlade.
End of story.



Sammanlagt så knatade vi ihop hela 18876 steg.
Fy fan, så långt har jag inte gått sen..ja aldrig tror jag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Checka min blogg!

2009-04-15 @ 15:55:34
URL: http://loveithateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0