Tappat rösten

Imorse vaknar jag av att telefonen ringer, upptäcker till min förfäran att det enda som kommer
ut när jag öppnar munnen är några patetiska pip likt mössen i askungen.
Bra start på dagen!

Men inget ont som inte för något gott med sig, upptäckte precis att om jag ropar ett utdraget
Diiiiieseeeel så springer jycken (Diesel) runt och vet inte vart han ska ta vägen.
Det blir som blandade känslor för han, han vet inte om han ska bli rädd, om han ska vakta eller
om han helt enkelt ska bli glad för att någon hälsar på han så det slutar med att han springer runt
och grymtar samtidigt som han reser ragg och viftar på svansen.

Skitkul! Verkligen.


Nu ska jag gå och köpa mig ett liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0