10 saker ni inte visste om mig

1. Jag prenumererar på Bamses nyhetsbrev.
Mitt försvar: Måste ha inträffat i ett väldigt svagt ögonblick.

2. Min enda last är överdriven snuskonsumtion....och godis....och kakor.

3. Jag sover med 6 kuddar! ont i nacken? Självklart! Men jag har vant mig nu.

4. Min favoritläsning är 91:an.

5. Favorimat? Plättar, pannkaka, raggmunkar.

6. Mina favoritfilmer är Albert & Herbert, Alvin & gänget och After Dark.

7. Jag använder väldigt ofta "smarta" ord som jag inte ens vet vad dom betyder.

8. Jag kan tyska och vill väldigt gärna tro att jag kan kinesiska.

9. Jag provar väldigt sällan nya saker.

10. Mina motton är: "Varför ändra på något som funkar" & "Allt var bättre förr"


Det var allt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0