Resultatet av för mycket fritid

Har kännt mig grymt rastlös den sista tiden, men nu börjar det gå över styr.
Ett exempel på det följer nedan:

När jag satt och kollade igenom dagstidningen på internet så ser jag följande:



Klart för trafik på den nya leden, I dag klockan 11 sker invigningen och
                           efter den kan trafiken släppas på.


Normala människor skulle antagligen inte idas bry sig ens en gång,
men jag skiljer mig från mängden, packar in mig själv och hunden i bilen
för att åka och köra på den dumma bron inte mindre än 4ggr fram och tillbaka.
Är det här ett tecken på för mycket fritid?  I believe it is!

Nu ska jag masa mitt patetiska arsel till sängen och gå och lägga mig
så jag orkar hitta på nya fritidsprojekt imorgon.

God Natt!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2008-10-10 @ 00:58:12
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Charlotte

Tävling hos mig - bli mysigare eller skönare. Trevlig helg!

2008-10-10 @ 16:07:51
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0