Pumpalykta + Halloweengodis + Hantvärksmässan + Nya filmer :)

Var på hantvärksmässan idag, hittade absolut ingenting förutom en rökt fisk.
For enbart dit för att köpa ljus från ljusboden men gissa vad, dom var inte ens där i år =/

Jag och älsklingen har precis blivit klar med våran otroligt fula pumpalykta som i år
går under temat skelögd kines, ofrivilligt dock.
Lägger ut bild sen ikväll , förhoppningsvis kamoflerar mörkret det mesta av eländet.

Har även hunnit med att fara och köpa Halloweengodis.
Egentligen tycker jag inte något vidare bra om Halloween, det är ju bara en massa små tiggande
snorgösar som försöker tigga till sig mitt godis som jag förtjänar mycket bättre själv.
Köpte även nya filmer från hemmakväll =)
Ensam Hemma boxen med alla 4 filmer & Fredag hela veckan.

Sen ikväll ska vi fara hem till mina föräldrar och äta middag.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det var det första han frågade.. Vad sexparty var så jag förklarade att det var som ett tupperwareparty så det förstod han ... Det var senare som han frågade detta i inlägget.

2008-10-31 @ 17:09:43
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: SHOEBOX

Vad kul att du är med och tävlar :)

2008-10-31 @ 17:49:31
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0