Jag kan inte sova!

Herre jävlar vad jag är rastlös! Vet inte riktigt vad jag ska göra.
•Ringa och telefonterra S? 
•Se på nån film? 
•Läsa en bok? 
•Busringa till våran hemtelefon?
•Busringa till killens telefon? 
•Sitta här tills jag möglar fast? 
•Lära mig luftrapa?
•Väcka killen och skylla på att jag tyckte jag hörde ett brandlarm i fjärran?
•Stoppa olika saker i micron och se vad som händer (fastän killen förbjudit mig på skarpen)? 
•Glutta in genom grannarnas fönster? 
•Fotbad? 
•Spela monpol med mig själv? 
•Lägga pussel? - Fast det kan jag nog glömma, sist jag lade pussel så brytte jag till bitarna så dom
skulle passa men det gjorde dom ändå inte....och det var mitt enda pussel dessutom.
•Dricka det enda alkoholhaltiga vi innehar (1 öl & 1 flaska Mintu) och sen springa omkring
full och högljudd bland husen och se hur länge det tar innan någon ringer polisen?
•Göra en lista med alla pinsamma saker som mina vänner gjort och sen ge ut den som bok?
•Byta namn på hunden till Brumse och sedan kalla han det så många ggr så att han tror det själv?
•Strunta i att säga hundens nya namn till killen? 
•Möblera hela lägenheten spegelvänt?

Tydligen så är det inte fantasin som fattas utan beslutsförmågan.
-Suck- hade velat göra allt på listan, men eftersom att jag måste välja 1 så tar jag väl & ser en film.
Nu återstår bara att välja vilken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med på min tävling och vinn smink till värde av 900kr:)

2008-10-28 @ 02:22:30
Postat av: Alisa

Var med på min tävling och vinn smink till värde av 900kr:)

2008-10-28 @ 02:22:45
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0