Hellre en bortglömd tomte bakom gardinen än en på loftet!

Den här söndagen har varit lugn.
Har varit och handlat lite och lånat Stuart Little boxen av min lillasyster,
har fortfarande varken sett 1:an 2:an eller 3:an.

Imorgon ska jag fara och hjälpa pappa med att skruva ihop syrrans mopedbil.
Då återstår det ju bara att se om det är Bra eller Anus att låta mig pilla i saker
där jag vanligtvis inte har någonting att göra.



Och ja! Det är en Tomtejulprydnad som skymtas till höger,
men jag har inte idats leta fram och plocka undan allt sen förra året.
Hade ju tomtar överallt, så det är inte konstigt om man missar några.
Men som jag alltid brukar säga:
"Det är bättre att ha en bortglömd tomte bakom gardinen än en på loftet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0