Gått på stan

Jag och pojkvännen kom precis hem ifrån att ha sprungit runt på stan i 2 timmar.
Killen köpte en pannlampa som han ska ha på mörkerskyttetävlingen ikväll och så köpte vi
två stycken spel till Wii:et, det blev Game Party & The bee movie game =)
Sen åt vi mat på Tasty Burger, har inte ätit där på 6 år p.g.a att jag fick höra ett rykte om att
dom 3 killarna som ägde stället snorlobbade i maten där. 
Tydligen så var det en äldre man som ägde stället och ingenting annat.
Så under 6 års tid på stan och sena utekvällar så har jag tvingat mig själv att äta äcklig 
mat på Mcdonalds istället för på Tasty.
Där fick man igen för att vara lättlurad och långsint!
                                 
                                                  

Ska snart fara och skjutsa killen till skyttetävlingen, får se ifall jag tvingar med någon stackars sate
som får sitta där och hålla mig sällskap :P
Eller om jag bara far hem under tiden, jag får se hur jag gör.

Hej då så länge!


Kommentarer
Postat av: zarah

sv: okej men blir det för läskigt är det ju bara att flytta..

2008-10-18 @ 19:02:24
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0