Varför ser min blogg helt cp ut i Firefox?

Fick en smärre chock när jag precis såg hur min blogg ser ut i webbläsaren Firefox.
Var nästan så jag fick dunka till i bröstkorgen för att få igång hjärtat igen.
Varför och åter varför ser det ut sådär?
Kategorilistan hamnar ju längst ner på bloggen sitället för på sidan av den.
Inte för att jag någonsin kommer använda firefox men jag är alldeles för pedant för
att bara låta det se ut sådär.

Och ja jag vet att min header ser cp ut i alla andra webläsare också,
men jag gjorde så gott jag kan det är min första header och vissa har ju inte photoshop
eller något liknande utan får använda sig av Paint.

Hur gör man för att det ska se normalt ut även i Firefox?


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Ingeen aning..

2008-11-06 @ 20:58:55
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: pelle

Fan, alltså jag har inte Firefox så då är det ju jävligt svårt. Annars diggar jag nya headern, det där gjorde du bra!



Annars kan du ju höra av dig till designadinblogg.se och se om han (lari) kan hjälpa dig. :)

2008-11-07 @ 15:20:28
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0