Tiden räcker inte till

Det känns som att jag inte riktigt har tid med bloggen nå mer.
Men upp som en sol och ner som en pannkaka som man brukar säga,
och föresten så är det precis vad jag har ätit till lunch idag :D
Mina favoritmaträtter är lätt 1. Pannkaka 2. Plättar 3. Raggmunkar 4. Crepes.
Kan hända enformigt, men gud så gott!

Ska snart fara iväg till växtriket för dom öppnar Tomteverkstaden (julavdelningen) idag.
Jag ska shoppa som en förymd crazypeople ;)

Mats var föresten inte så snäll idag!
Han sa att många bloggar är bla bla..lyssnade inte så noga och kunde inte bry mig mindre
men att min blogg d.v.s mig är som en psykopat, och att man aldrig vet va jag ska kläcka ur mig.
Snällt värre, den satt som ett slagträ rakt upp i daimkrysset.



Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: ullis

nu var mats dum :p klart du ska fortsätta blogga :) alltid trevligt och läsa :) hoppas du haft en bra kväll. Hugs!

2008-11-27 @ 21:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0