Stan - Nya filmer - Lush

Idag har vi spenderat halva dagen i en bil mellan olika affärer och andra halvan har
spenderats inne på affärerna.

Jag köpte mig en bubbelbit från Lush och filmerna oceans 13, veckans Clintan film 
och Törnrosa från Ica Maxi
och sen hittade jag Aristocatboxen med filmen och boken på hemmakväll.
Hemmakväll hade då inte hunnit få in en fyra för tre säsong 1-3 som dom skulle
ta hem åt mig, men det kommer väl nästa vecka.

Sen åkte vi till Jv och åt och nu 5 timmar och 8 mil senare är jag hemma :D

Vad har ni gjort idag då?



Kommentarer
Postat av: Poppe

Ännu mer filmer=) =) =). Det är ett uttryck som funnits ett tag=) I alla fall här uppe

2008-11-21 @ 19:14:16
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0