Snö

När jag vaknade i morse så såg jag att det snöat =)
Långt ifrån så mycket som i södra och mellersta sverige men det är iaf vitt på backen.
Nu ska jag snart fara till farsan så han får byta ut en lampa på bilen som har gett upp.
Ikväll blir det till att spela Bingo-Lotto, fick nog blodad tand för det när jag vann förra veckan.

Och jusst ja..Brorsan lyckades fixa till fläkten i bilen så nu slipper jag köra med nedvevade rutor
och frysa ihjäl bara för att inte rutan ska imma igen, det var inte ens något som gått sönder utan
fläktmortorn hade helt enkelt bara dammat igen.
Var hyfsat roligt att se när han legade där under och petade in en pinne och typ 2kg
damm rasade ner rakt i palten på han.
Men som jag alltid brukar säga  (eller så inte) Bättre lite damm i hans ansikte än i min fläkt.



Som sagt det kom inte mycket snö, men lite iallafall.
Min bil är den vars ägare varit klyftig nog att stoppa i motorvärmaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0