Gått på stan.

Idag var jag ju som sagt var på stan.
På Lush köpte två flaskor av tvålen Snow Fairy för den luktar så jävla gott!
Köpte också 2 bubbelbitar och en badbomb .
Och på "sminkaffären" köpte jag en Diormascara.
Sen köpte jag ett par adidasbyxor på intersport också.
Eller köpte och köpte, jag fick allt av mamma som vanligt.
Det är ändå rätt kul, gå en hel dag på stan och forfarande ha kvar alla pengarna.


Nå jag finner roligt är texten på Snow Fairy tvålen:
Glittrig sockervaddsrosa och sockersött duschgele för
busiga, fruktiga, fluffiga små feer. =) 

Nu har jag 48 stycken Lushprodukter varav vissa säkert är 5 av varje.
Men jag kan inte gå förbi den väldoftande affären utan att gå in och köpa något.
Och när jag inte har någon koll alls på vilka produkter jag redan har så blir
det dessvärre en hel del dubletter.
Idag handlade jag och mamma på Lush för 1200:-
Så om vi handlar för 800kr till innan julafton så får vi 50% rabatt på ett helt köp i Januari.
Så då räknade vi ut att om vi då köper för 2000kr var så kostar det ändå bara 2000:-
Smart uträknat va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0