Johan(na) Palm

Nä fy fan vad pinsamt.
Som jag nämnt tidigare så har jag inte sett ett enda avsnitt av Idol 2008.

Men när jag såg en bild på Johan Palm i nån tidning så tänkte jag:

Men herregud, hur pinsamma är inte dom då? Dom har glömt na:et i Johanna.
Kul för flickstackarn att benämnas som Johan i tidningen.

Sen när jag satt och titta på Idols sida för ett tag sen så upptäckte jag att det stod Johan även där.
Lyssnade på en låt och insåg ganska snabbt att shit, det där är ju en Johan och ingenting annat.
Men till mitt försvar så ser han faktiskt ut som en flicka.
Och skulle han gå in på herrtoan på krogen så är jag helt övertygad om att folk skulle
titta konstigt på han. Sådeså!

 


Kommentarer
Postat av: kristina

Usch ja, boken!

Har inte skickat iväg den till något förlag, jag lade ut den på kapilel1.se istället. Då kan okända göra narr av mig istället.:)

Nej ärligt, vågar inte.

Kram

Kristina

2008-11-14 @ 14:56:42
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: pelle

Äh, han ser ut som vilken emokille som helst. Sen så kan man ju tala om värdet i det modet.

2008-11-14 @ 17:12:06
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Ninaa

hahahahahaha fan va lyckat av dig.. :p fast jag kollar ju aldrig på idol,suger ju så hårt..



nåå jag vet inte ska väll bara vara med lillan ska nog på stan en sväng i dag.. själv då?



men erkänn den va bra som står på min blogg.. ;D

2008-11-15 @ 10:18:31
URL: http://niiinaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0