Som ett paket med posten..

Imorse när jag skulle säga nånting upptäckte jag till min stora fasa att det inte gick!
Det bara kom ut en massa pipande ljud, det är inget roligt att vara så hes..
Men som ett paket med posten så kom rösten tillbaka efter ett tag.
Tur det -pjoh- för jag är en sån där som pratar dygnet runt nästan ibland även när jag sover.

På tal om paket med posten.
Idag kom min film som jag beställt från discshop.
Den lilla sjöjungfrun - Sagan om Ariel =)
Kostade bara 99 spänn i deras julkalender.

Nu ska jag se skägget i brevlådan och sen laga nå mat.



Kommentarer
Postat av: Poppe

Hehe=). Ja discshop handlar jag från jag med=). Tycker dem är mycket bättre med leveransen i alla fall. och priser på en del. Än Ginza o Cdon m m.



Och ja, Hellre kyla än varmt o blask

2008-12-09 @ 16:22:50
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Poppe

jag som var helt hundra på att hon säger så när hon står på skidorna.

2008-12-09 @ 18:05:55
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0