Skithund!

Då var man uppe med tuppen igen.
Vaknade för ungefär 1 timme sedan av att hunden satte sig vid sängen och gnällde.
Jaha, han har slut vatten tänkte jag och gick upp. Men nej nej!
Han sprang till kopplet och skulle ut så det var bara att dra på sig jackan och gå ut en sväng.
Och ja jag går ut i endast jacka och pyjamasbyxor, men jag bor ju inte mitt i stan direkt.
Siden absorberar tydligen fukt likt en tvättsvamp upptäckte jag, mysigt värre.
Och vad gör hundjäkeln det första han gör när vi kommer in?
Han springer och gnäller ett tag och sen sätter han sig och skiter!
Najs! Skulle han lika förjävligt skita inne så hade han ju kunna göra det från första början.

Nu går jag och ser på Oz ett tag och sen är det dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0