På väg..

Ska alldeles strax fara och hämta mamma från jobbet för pappa är insnöad =D
Sen blir det väl att fara in till stan ikväll, så med andra ord..Ingen glögg för mig ikväll.
Shit vad jobbigt det var att skotta fram bilen tidigare idag, med världens minsta spade!
Den gick typ till knävecken eller nå. Vad sjutton tänker dom på när dom tillverkar så små spadar?
Vad jag tänkte på när jag köpte den? Jag tänkte att den lilla får ju plats i skuffen!
Men ägnade inte en sekund åt att tänka på hur kul den är att använda.

När vi var och åt lunch idag så var det ett barn luciatåg där.
Kul, då gjorde inget att jag sov när det gick på tv.

Då for vi!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Jo Men på stan så är det väl inte som ett privatliv om man säger så. Där ser ju ändå folk en. Och ja. Jag tycker bara att det är ett bra sett i ett förebyggande syfte om det händer något

2008-12-13 @ 18:35:35
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0