Monopol + Deck the halls

Igår spelade vi som sagt var Monopol Sverige, älskar monopol!
Brukar spela både "brädspelet" , monopol på datorn och skulle vilja ha monopol till wii:et.
Precis när jag höll på att förlora p.g.a bankruttning så bestämde jag mig för att sluta spela =)

Bankkorten och bankmaskinen hör egentligen inte till spelet men jag ides inte
räkna pengar så jag tog dosan från monopol här och nu utgåvan :D



Efter det såg vi på julfilmen Deck the halls med Danny Devito.
Alltså vi såg den inte med han men han var med i filmen.
Den var rätt så kul faktiskt.

Nu ska jag snart fara och tvätta baklysena på bilen.
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Gjorde inte så mycket. Var och hälsa på pappas kärring så. Åt gott och gjorde inte så mycket

2008-12-26 @ 12:39:50
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: pelle

Kul med Monopol, men jag är så jävla sämst på det - så jag brukar lägga ned, haha.

2008-12-27 @ 16:31:36
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0