Dagens...än så länge

Sämsta: Min klockjävel har stannat (igen), bloggen är konstig och vill inte uppdatera.
Post: Filmen den galna professorn 2 och biobiljetter.
Insikt: Bara 22 dagar kvar till jul
Andra insikt: Stekt lis med kyckling kostal  86 klonol..På klockren kinesiska dessutom.
Hypokondri: hmm har jag kört med förkyldning? inte det, men då kör vi på det.
Konsumering: Violpistoler och Julmust. Bättre frukost finns inte!
Ljud: Julmusik 
Väder: -11 grader och snöuppehåll.
Just nu: Ska fara och äta lunch.


Nu ska jag pallra mig iväg och äta lunch, violpistoler må vara utsökt men vidare
mättande är det då verkligen inte.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Poppe

Maten låter si så där gott=). Kyckling är inte min grej precis. Men hoppas filmen är bra. Själv väntar jag på att en film ska dampa ner i brevlådan snart=)

2008-12-02 @ 14:23:31
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Poppe

Hmmm Okej. Jag fattade inte då men ja=). Är lite trög i skallen idag.





Batman-The Dark Knight Väntar jag på.=)

2008-12-02 @ 16:05:02
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0