Älgar....

Kom preci hem från att ha varit och köpt julklapp till mamma och ätit lunch.
När jag parkerade bilen hemma och klev ur så såg jag något grymt stort komma fram
bakom träden nere vid vattnet 20 m bort och hinner inte ens säga "titta en travhäst" till Mats
förren det kommer 2 till och jag ser att det är stora jävla älgar som springer omkring.
Undrar jusst vart dom var på väg då det inte ens finns nån skog i närheten.
Var säkert dom älgarna dom pratade om på polisradion igår, då var det 3 älgar som sprang runt
i rondellen på 90-vägen ca 1 km härifrån.

Nu ska jag slå in julklapparna.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu tar jag jullov till den 7 januari. Men min bloggvikarie Gunilla hoppar in i mellandagarna, så kika gärna in och se vad hon hittar på. Jättegod Jul och Jättegott Nytt År önskar Charlotte. Vi syns nästa år! :-)

2008-12-23 @ 13:25:33
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Poppe

Ja då finns det ju bra ett ord=). Mat=). För oss menar jag=)

2008-12-23 @ 17:49:44
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0